Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

Wszystkie najważniejsze informacje.

 

WYSYŁKA

Jaki jest koszt dostawy?

Aktualne koszty dostawy są podane w zakładce Regulaminy => Wysyłka.

Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

Tak, do krajów podanych w cenniku dostawy (podczas składania zamówienia).

W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?

Kurierzy doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00. Zależne jest to od miejsca dostawy oraz samego przewoźnika. Paczkomaty InPost działają 24 godziny na dobę, zatem wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze.

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?

Zazwyczaj kurierzy dzwonią przed dostarczeniem przesyłki, jednak nie możemy tego zagwarantować, ponieważ nie mają takiego obowiązku. W przypadku wyboru Paczkomatu InPost w momencie umieszczenia paczki w Paczkomacie automatycznie jest wysyłany e-mail z kodem odbioru oraz powiadomienie w aplikacji InPost Mobile.

Co w przypadku uszkodzenia paczki przez kuriera?

W przypadku uszkodzenia podczas transportu należy sporządzić przy kurierze protokół szkody i skontaktować się mailowo z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?

Kurierzy przyjmują płatności gotówką, jak i kartą.

Jak szybko wysyłacie towar?

Towar jest wysyłany zgodnie z czasem podanym w karcie produktu.

Czy mogę odebrać produkt osobiście?

Oczywiście, punkt odbioru osobistego znajduje się:

Aleja Solidarności 126

21-500 Biała Podlaska

Przed odbiorem skontaktuj się z nami telefonicznie, przygotujemy twoje zamówienie.

Co powinno znajdować się w przesyłce?

- Zamawiany produkt

- Formularz zwrotu/wymiany

Dokument sprzedaży- Faktura imienna lub VAT nie jest załączana do przesyłki, znajdziesz ją w wiadomości mailowej.

 

PŁATNOŚCI

Jakie informacje muszę podać w przypadku przelewu tradycyjnego?

W tytule należy wpisać imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Przyśpieszy to realizację zamówienia.

Czy mogę zapłacić za zakupy tradycyjnym przelewem?

Tak. Numer konta jest podany przy składaniu zamówienia oraz w zakładce

https://butyolivier.pl/pl/payments.html

 

ZAMÓWIENIA

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, należy dodać interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie przejść na stronę zamówienia. Uzupełnić swoje dane, wybrać formę płatności oraz wysyłki. W przypadku płatności elektronicznych nastąpi przekierowanie na bezpieczną stronę, gdzie dokonasz płatności. Potwierdzenie złożenia zamówienia automatycznie zostanie wysłane na podany adres mailowy.

Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie. Podczas składania zamówienia otrzymasz możliwość wyboru czy chcesz dokonać rejestracji. Własne konto na naszej stronie zapewnia śledzenie statusu zamówienia oraz dodatkowe rabaty/bonusy dla członków.

Jak wyszukać odpowiednie produkty?

Gdy wiesz czego dokładnie szukasz, to do Twojej dyspozycji są filtry, które ułatwią Ci znalezienie odpowiedniego modelu. Możesz filtrować buty m.in. po rozmiarze, kolorze, tęgości stopy, rodzaju zapięcia czy cenie.

Gdzie mogę zweryfikować bieżący status mojego zamówienia?

Aktualny status zamówienia sprawdzisz na butyolivier.pl , w zakładce „moje zamówienie”.

Pod adresem:

https://butyolivier.pl/pl/order-open.html

Jak mogę sprawdzić status przesyłki:

Status przesyłki możesz sprawdzić na stronach firm kurierskich:
InPost:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=

DHL: https://sprawdz.dhl.com.pl/

DPD: https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke

Poczta Polska: https://emonitoring.poczta-polska.pl/

Jak mogę anulować zamówienie?

W celu anulowania zamówienia kliknij w zakładkę „szczegóły zamówienia” w otrzymanej wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia. Pamiętaj, że anulowanie będzie możliwe wyłącznie do momentu przygotowania zamówienia do wysłania.

Podałem przy zamówieniu błędny adres, co zrobić?

W przypadku wpisania błędnego adresu dostawy prosimy o jak najszybszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu 833 07 00 04 . Jeśli zamówienie nie zostało przekazane kurierowi, zmienimy adres na poprawny.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Do wszystkich zamówień wystawiane są faktury imienne, na życzenie wystawiamy faktury VAT. Zaznacz taką opcję podczas zakupu i podaj numer NIP. W przypadku braku takiej informacji, nie możemy wystawić w późniejszym czasie faktury VAT.

 

RABATY

W którym miejscu należy wpisać kod rabatowy?

Po wybraniu produktów należy przejść do koszyka, pod produktami znajduje się pole na wpisanie kuponu rabatowego. Po wpisaniu kodu, należy kliknąć Zatwierdź kod, wówczas zostanie on aktywowany.

Co w przypadku, gdy dany kod rabatowy nie działa?

Jeśli zamówienie spełnia wszystkie kryteria do uzyskania rabatu, a pomimo tego rabat nie nalicza się, skontaktuj się z mailowo Biurem Obsługi Klienta kontakt@butyolivier.pl

Czy zapisanie się do newslettera oznacza założenie konta?

Zapisanie się do newslettera nie jest równoznaczne z założeniem konta. Zapisując się do newslettera zyskujesz dostęp do informacji o aktualnych nowościach, a także promocjach dostępnych w naszym sklepie.

Czy kody rabatowe łączą się?

Zgodnie z naszym regulaminem, kody rabatowe nie łączą się. W polu do wpisania kodu rabatowego można użyć tylko jednego. Rabat obejmuje także produkty przecenione – z wyprzedaży.

Przerwało mi płatność, co zrobić?

W przypadku, gdy płatność nie powiodła się, spróbuj ponownie wejść na link płatności, który znajdziesz w wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia. W przypadku dalszych problemów, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Każdy klient ma 5 dni roboczych na opłacenie swojego zamówienia.

 

ZWROTY I REKLAMACJE

Czy można produkt wymienić?

Nie. Jeśli produkt, który został zamówiony nie spełnia oczekiwań (lub ma nieodpowiedni rozmiar), należy go zwrócić. Przyjmujemy zwroty produktów do 30 dni. Pełna instrukcja znajduje się na naszej stronie, w zakładce Zwroty i reklamacje. Możesz także skontaktować się naszym działem sprzedaży, w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Jakie dokumenty mam dołączyć do przesyłki podczas zwracania produktu?

Dołączyć należy wypełniony formularz zwrotu otrzymany wraz z przesyłką.

Jak długo rozpatrywana jest reklamacja?

Reklamacje są rozpatrywane do 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Odpowiedź na reklamację wysyłamy mailowo.

Co się dzieje gdy reklamacja została rozpatrzona pozytywnie?

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), w przypadku, gdy nie będzie to możliwe, zwrócimy równowartość ceny towaru.

Czy zwrot jest darmowy?

Koszty odesłania towaru leżą po stronie klienta. Zwracany towar można także dostarczyć osobiście do naszego biura. Zwrotu możesz dokonać na naszej stronie w zakładce: https://butyolivier.pl/pl/returns-open.html

Jak dokonać zwrotu?

Towar można zwrócić do 30 dni, jeśli nie nosi śladów użytkowania. Buty należy zapakować wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i odesłać na wskazany adres.

Jak przebiega zwrot płatności?

Zwrot pieniędzy zależy od sposobu, w który płacono za zakupy. W przypadku płatności kartą, zwrot należności następuje na tą samą kartę, której użyto przy zakupie. Jeśli wybierzesz formę zwrotu na konto bankowe jest ona realizowana do 14 dni roboczych, od daty dostarczenia do nas przesyłki. Dyspozycja zwrotu środków jest wydawana w kolejnym dniu roboczym. Czas księgowania środków na koncie jest zależny od Twojego banku.

 

INNE

Czy posiadają Państwo sklep stacjonarny?

Punk odbioru posiadamy w Białej Podlaskiej na ul. Aleja Solidarności 126.

Produkty można przymierzyć i zakupić po uprzednim wyborze produktu na naszym sklepie internetowym www.butyolivier.pl

Na miejscu nie posiadamy wystawionych produktów.

Dlaczego rozmiary obuwia, różnią się długością wkładki w różnych modelach?

Różnica długości wkładki spowodowana jest rożnymi kopytami, na których są produkowane buty. Mogą one różnić się kształtem, szerokością, długością itp. Dzięki temu każdy model jest inny, a obuwie może być dobre dla szerszego grona klientów.

Zaufane Opinie IdoSell
4.85 / 5.00 26 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-12
Szybką wysyłka
2024-03-01
Bez zarzutów, bardzo szybka wysyłka i miła obsługa
pixel